Що робити, якщо некоректно передали показники лічильника: пояснюють газовики
Що робити, якщо некоректно передали показники лічильника: пояснюють газовики
Якщо споживач передав помилкові показники лічильника газу, які відрізняються від фактичних, хвилюватися немає причин, адже все можна виправити. Зробити це не складно і швидко.
Один з варіантів – повторно подати показники в особистому кабінеті (https://my.grmu.com.ua/login); за допомогою SMS-повідомлення на номер 4647 у форматі XXXXXXXХX_YYYYY (де X – це 9 цифр особового рахунку Газопостачальної компанії "Нафтогаз" (починається з 130), а Y – 5 цифр показань лічильника).
Ще один спосіб – відвідати Клієнтський простір або зателефонувати до контакт-центру за телефонами: 066-300-28-88, 098-300-28-88, 093-300-28-88 та залишити заявку на візит контролера для звірки показників.
У Закарпатській філії ТОВ «Газмережі» нагадують: споживачі повинні передавати показники лічильника на початку кожного місяця до 5 числа включно. Щоб процес передачі був максимально швидким та зручним, газовики радять користуватися Особистим кабінетом. Цей сервіс дозволяє завантажити квитанцію, отримати інформацію, яка зафіксована у картці споживача, контролювати обсяги споживання та дистанційно передати показники лічильника газу, перевірити поточний баланс, бачити всю історію розрахунків в одному місці, звірити історію платежів та здійснити оплату за розподіл газу в режимі онлайн. До одного акаунту можна приєднати до 25 особових рахунків.
Прес-центр Закарпатської філії ТОВ «Газмережі»