Закарпатцям пропонують перейти в особистий кабінет ТОВ «Газмережі»
Закарпатцям пропонують перейти в особистий кабінет ТОВ «Газмережі»
Споживачам газу на Закарпатті пропонують перейти на онлайн-сервіс, який допомагає контролювати стан справ, пов’язаних із газорозподілом. За неповні 4 місяці цього року 16,7 тисяч користувачів зареєстрували особистий кабінет споживача й уже оцінили його переваги.
«Розробники особистого кабінету подбали про те, аби цей клієнтський сервіс дійсно допомагав споживачеві виконувати його зобов’язання згідно з договором про послугу з розподілу й максимально спрощував цей процес. Фахівці центрів обслуговування клієнтів «Газмереж» постійно наголошують на тому, наскільки зручно користуватися особистим кабінетом і заохочують до цього наших відвідувачів», — каже начальниця Центру обслуговування клієнтів Закарпатської філії ТОВ «Газмережі» Тетяна Королович.
Функціонал особистого кабінету дозволяє своєчасно передати показники лічильника, швидко оплатити послугу з розподілу, у будь-який момент завантажити квитанцію, переглядати та контролювати історію розрахунків.
Для зручності споживачів в особистому кабінеті є функція реєстрації кількох особових рахунків, тож, окрім своїх власних, можна також вносити дані, наприклад, своїх рідних. В одному акаунті можна зареєструвати кілька особових рахунків, навіть якщо будинки/квартири знаходяться в різних областях.
Реєстрація в особистому кабінеті займає кілька хвилин. Для цього на сайті «ГАЗМЕРЕЖІ» https://grmu.com.ua/ слід натиснути на надпис «особистий кабінет», обрати опцію «Зареєструватися» й дотримуватися інструкції.
Онлайн-сервіс працює 24/7 і доступний у будь-якому місці, де є мережа Інтернет.
вул. Погорєлова, 2 , Ужгород, 88015, Україна